Efterlängtad Middag....

Tjena mittbena alles :) spalade innebandymatch imorse mot serieledarna :O det borde vara vi som e det, men men. Jag sa ju igår att jag skulle briljera, och självklart gjorde jag det också ;D Eller kanske inte... vi ledde iaf med 3 - 0 efetr elva minuter och sen sket det sig och det blev 4 -4. Lite besviken men det e bara å ta nya tag :D NU ska jag snart iväg på middag hos några kompisar, hoppas hoppas det blir ngt gott annars dör jag ;)

Nu kom jag på att det e match immorn igen. dör jag inte nu så kmr jag dö på matchen. vi möter skogås..... fulaste laget. Haha men det blir väl 4 mål från mig då :) Ngn gång måste jag plugga också. Eller "plugga" ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0