Ett, Två, Tre SMBE

Hallojsan alle söta och sura. jag har äntligen tagit steget att starta en blogg. Ganska otippat med ibland händer det liksom ;D jah vet inte dirrekt vad man brukar skriva på en sådanhär men vissa skriver ju om vad dom gjort idag. Ehm jag följer det spåret tror jaag :) jag har gått i skolan sedan åtta immorse vilket innebar att jag var tvungen att gå upp vid 7. MEn med vissa svordommar och mycket envishet lyckades jag stanna kvar i säng till 20 över. SEn var det bara en snabb frukost och en powerwalk till skolan. Det såg nog lite konstigt ut när jag powerwalka så jag fick många långa blickar. MEn vad ska man göra när man har bråttom. MEn när man kmr fram och är stolt för man e så snabb så e vår lärare sjuk! Man kunde ju sovit längre men se det posetiivt ;D sen hade vi idrott och dansa --GRYMT-- disco och hiphop. Alla i klassen borde ju vara med i lets dance eller ngt:D

Sen träffa ja min kompis och bara tjilla galet:D

Jag vill tacka en speciell person som har varit till en oehörd hjälp! Johanna Franzen! hon lyser ju verkligen upp dagen med sin hätliga personlighet! Sweet liksom ;D Änglar finns ju tydligen! Hon var även grym på att dansa disco, precis som mina andra lag kompisar som samarbeta och gjorde en toppen show!

aa det var ju ngt iaf :D Grymt bildval också, den framställer ju verkligen min, ehm lite mongo sida ;D

Kommentarer
Postat av: Vega

Du är mongo! :D

2010-01-09 @ 00:20:34
URL: http://vmk.blogg.se/
Postat av: Linda

GRYMT will.i.am! ;)

2010-01-09 @ 14:59:36
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0