Gått in i vägen

Japp efter 3 inlägg har jag redan gått in i vägen och jag känner mig utbränd. Det kanske beror på alla dessa prov vi har också, Ogilla. immorn trodde nog alla att man skulle börja halv elva, göra prov och sen gå hem. Men icke sann icke. Vi måste ju va där och göra gejer innan och efter:(
Idag gick hela min matte lektion åt att hjälpa matilda med ett mattetal hon inte förstod. jag tycker det var lätt men hon skyllde på att hon inte hade ätit ngt ;) annars skulle jag ha pluggat men det e ju så svårt när man har en data närvarande.
I söndags spelade jag match i HJ19, vi vann med 8-5 och någon william stänkte in tre kassar. Roligt !!!
Annars jag inte veta. Prov immorn om torsk typ. det e allt jag fatta att vi skulle läsa om så nu kan man ju allt om torsken. Men ngt säger mig att det var mer än det som skulle komma. Men som tur var har man en smart och givmild klass som kan säga en ledtråd på provet iaf.
123 Smbe :D

Kommentarer
Postat av: tillen

me jag hade ju inte ätit något..så jag var snurrig i huvet(a)

2010-01-13 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0