Haha nejmen.... Är det William som bloggar???

Jadå så e det, William sitter vid datan och har inget att göra. Ingra bra tv-program och ingen Mat ;( Då återstår bara blogga ;)
Klassen var på bio idag, Snabba Pengar (jag vet inte hur pengar stavas på engelska) XD det ända som gjorde filmen lite bra var att huvudpersonen såg lite ut som mig ;) Eh annars e det ganska lugnt på fronten.
Jo, såg prov schemat,, OMG hur mycket som helst?? Krille tror lite mycket om oss, mig iaf :)
Immorn blir det väl ganska tjill, Men börjar dagen med tyska. Vi har Hitlers fru som lärare och det går väl sådär...
A Om man har tur kanske det blir ett inlägg till snart ;)
123SMBE
141 Vi rockar fett

Kommentarer
Postat av: Johanna

DUKTIG WILLE :D Jag är stolt!

Och håller me om provplaneringen :O då dör man.<3

2010-01-28 @ 20:09:35
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0