Johanna gästbloggar

Hejhejhallå Williams blogg oh läsare!
Det är Johanna här nu, Wille är sämst på att uppdatera.
Jag vet att alla blir ledsna! Vi vill ju att William ska skriva!!!
Så jag ska tjata och peppa på han lite, lovar!
Ikväll tittade han typ på skräckis med kompisar, William är inget stort fan av skräckisar om man säger så.
Han säger att dom e tråkiga, men egentligen tror jag bara att han är lite rädd, hihihi.

Själv har jag bara varit hemma ikväll, haft gäster och så.
Nu ska jag snart gå och sova tror jag.
Ska bara ta reda på vad William ville ha för bild också, haha, han hade tydligen försökt ladda upp bild men inte lyckats.
 
Här kommer iaf en från mig :D William och jag i skolan, han försöker lära mig nånting, höh.


Och en bild på Willeeee:


Han säger ingenting så det här får räcka.
Nästa gång ärdet Wille som skriver!! Förhoppningsvis.
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0